Saturday, June 28, 2014

dress

  Odwołując się do mody klubowej oraz stylizacji które możemy oglądać na róznych imprezach, postanowiłam  zinterpretować ją własny sposób.  Zawsze miałam problem z dziewczynami na niebotycznie wysokich szpilach, które odsłaniają wszystkie swoje walory, nie pozostawiając miejsca na wyobraźnie oraz dobry smak. Niestety sama jestem osobą dość niską i kiedy nie założę wyższych butów ginę w tłumie . Dlatego też ostatniej nocy postanowiłam skazać się na cierpienie. Zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości, ale czego możemy oczekiwać po tych robionych telefonem komórkowym? Zapraszam do oglądania, wraz z dźwiękami klasyka polskiego rapu Tedego :) Życzę miłego wieczoru!





Na sobie mam
sukienka- LUMPEKS
pasek-MANGO
buty-TOPSHOP
torebka- LOFT 37
PS. Była jeszcze ramoneska 

No comments:

Post a Comment