Friday, December 5, 2014

DENIM X ALEXANDER WANG


Reklama działa kiedy jest widziana. Kontrowersje przyciągają potencjalnych klientów, wywołując dyskusje dzięki którym omawiany jest jej najmniejszy detal a kampania zyskuje rozgłos. Wie o tym popularna marka American Apparel, która swój ogromny sukces zawdzięcza właśnie szeroko rozpoznawalnym i kontrowersyjnym kampaniom. Nagość, sugestywne pozycje modelek, są niemal pewnikiem aby sprzedać  każdy projekt. Niemal. Czy w pewnym momencie wyuzdanie nie staje się po prostu nudne?

Alexander Wang , którego złote lata trwają,  postawił właśnie na skandal. W myśl zasady, nie ważne jak mówią, ważne żeby mówili. Dzięki temu DENIM, stał się ostatnio najczęściej omawianą kampania reklamową.  Bombardują nas kolejne nagłówki znanych magazynów modowych. "Czy to nie przesada?" "Czy cudowne dziecko mody nie posuneło się za daleko?", "Czy nie zapominamy o tym co reklama ma nam przekazać?"

A co wy uważacie? Czy moda nie za bardzo przypomina już filmy pornograficzne? I jak DENIM, rozumie Alexander Wang?




No comments:

Post a Comment